Magamról

Saját fotó
Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam... (A szerző fotóját Kocsis Dóra készítette http://dorcphoto.blogspot.hu/ http://​www.facebook.com/​PhotosByDorc )

2013. december 23., hétfő

Elveszett a karácsony...

Az idén elveszett a karácsony, ugyanis nem találom sehol a karácsonyi hangulatomat.
Régi szokásom, hogy már december 1-jén karácsonyi díszben öltöztetem a lakást. Nagyon szeretem az advent időszakát, a készülődés minden pillanatát, mozzanatát. Hónapokkal előbb receptek között kotorászok, sütiket válogatok, megtervezem a menüt. A barátaimnak apró ajándékokat készítek. Az utolsó napokban ki sem jövök a konyhából. 
Most nem ment. Az elmúlt hónapok a szokásosnál is nagyobb feszültségben, bizonytalanságban teltek. Egyik rossz jött a másik után. Próbálom a fejem a sár fölött tartani, de egyre többször bugyog a számba. December 1-jén feldíszítettem a lakást. Meggyújtottam az összes gyertyát. Bekapcsoltam a karácsonyi fényeket. Mindezt hiába. A karácsony szelleme csak nem akart beköltözni a lelkembe. Mindjárt Szenteste. Sütik a dobozban, a holnapi különleges menü amennyire csak lehet, előkészítve. Égnek a gyertyák és a karácsonyi fények a lakásban. Az ajándékok becsomagolva. És én még mindig azt várom, hogy felragyogjon egy csillag a lelkemben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése