Magamról

Saját fotó
Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam... (A szerző fotóját Kocsis Dóra készítette http://dorcphoto.blogspot.hu/ http://​www.facebook.com/​PhotosByDorc )

2013. november 5., kedd

Nyamvadt macskából királylány

Ehhez a feladathoz minimum varázserőre van szükség, mint a tündérmesékben. Bár ha az ember kicsit jobban utánanéz, utánagondol, rájön, hogy egy wellness-hétvége is képes hasonlóra.
Az elmúlt 2-3-4 hónap alatt felhalmozódott stressz, fáradtság már odáig kulminálódott, hogy igazán nyamvadt macska lett belőlem. Szerencsére elérkezett a hosszú hétvége és az erre az időpontra már jóóóóóval előbb lefoglalt 3 napos csajos hétvége. Ismét Herceghalmot vettük célba, a jól ismert szállodát. Nagyon vágytunk már Tibi, a masszőr kezei közé. Sajnos Tiborunk elhagyta a fedélzetet, amin kicsit bánkódtunk, de a második legjobb, Dani maradt és új masszőrökkel is bővült a csapat.
Pénteken egy remek ebéd elfogyasztása után közelítettük meg Edittel az ojjektumot. Becsekkolás, cucc a szobába való behajítását követően rutinosan megtámadtuk a wellness recepciót és előjegyeztettük magunkat a csomagban foglalt masszázsokra, plusz az állandó bónuszként igényelt mediterrán testkezelésre. (Amit nagyon jól tettünk, mert nemsokkal később már csak vasárnap délutánra volt szabad időpont....) Az egyik csomag-masszázs csokis volt. Egyszer régebben már voltam csokis masszázson, ami után hetekig rá sem bírtam nézni a csokira, annyira intenzív volt az illata a csokis olajnak. Emiatt tartottam kicsit tőle, de itt egyáltalán nem éreztem masszázs közben csoki illatott, cserébe valami fura, de nagyon kellemes állaga volt a cuccnak, amivel Dani átgyúrta a hátam helyén lévő betontömböt. Majd a masszázs végeztével a kezembe nyomott egy törölközőt, egy tusfürdőt és megmutatta merre van a zuhanyfülke. Néztem is magamban nagyokat, hogy hát ilyen még sosem volt. Aztán rájöttem. Tényleg olvasztott csoki és kakaóvaj keverékével masszírozott :). Mondjuk lemosni nem volt annyira pöpec, mint amíg a hátamra került, kellett kicsit jógázni hozzá, cserébe csak picit lett csokis a köntösöm. Én néhány perccel előbb végeztem, mint Edit, úgyhogy megrendeltem a gyümölcsturmixot, míg vártam rá és legszíveseben doromboltam volna, annyira jó volt.
Egyik nagy kedvencünk itt az infraszauna. Ezt olyannyira kedveljük, hogy bár már negyedszer voltam itt, még sosem láttam a finn szaunát :D. Sajnos most nem tudtuk annyit élvezni, mint szerettük volna, ugyanis teljes teltházzal működtek és még napi vendégeket is beengedtek a wellness részlegbe. Miután párszor bepróbálkoztunk, úgy döntöttünk, hogy a masszázsok között jó lesz nekünk a szobában is. A bugyogtató medencéhez sem fértünk hozzá, mivel ez a szálloda nem feltétlen kisgyerek-barát, így csak 1 db KÜLTÉRI gyermekmedence van. Ilyenkor ez nem annyira praktikus. Viszont legalább játszósarok vagy -szoba sincs, ezért a kicsik egyetlen szórakozása a viccesen bugyborgó medanszié. Kb. 1 négyzetcenti szabad hely sem volt, csak ricsaj, és amúgy is csak a medence partján tudtunk volna heverészni (már ha lett volna szabad nyugágy). Úgyhogy két masszázs között inkább a szobában múlattuk az időt olvasással, beszélgetéssel, szundizással. Szombat délelőtt még sétáltunk is egy kicsit. Na nem sokat, nehogy megártson.
A mediterrán testkezelés ismét fantasztikus volt, el is alukáltam közben kicsit és még jobban sajnáltam, hogy nem tudok dorombolni, mint a cicák. Utána a rendszeresített turmix, majd fel a szobába és továbbfolytatni a lustulást. Az esti aromamasszázst egy bodzateával zártuk, ami igazán jó döntésnek bizonyult. Annyira kisimultam, lelazultam, hogy a liftet is alig találtam el. Liftről jut eszembe: tisztára "otthon vagyok" fílingem volt, mivel a nagy tömeg miatt minden alkalommal annyit kellett várni a liftre, mint a munkahelyemen :D
A reggeli és a vacsora most sem okozott csalódást, minden alkalommal megöltük Pocakot. Volt, hogy bele is rúgtunk a földön fekvőbe. Ez a hátránya a svédasztalnak, "juj, ezt is megkóstolom", "jaj milyen ínycsiklandó". Aztán mire mindenből eszel 1-2 falatot, már meg is etted a szokásos heti adagodat, egyetlen étkezésre. Sebaj. Ezek a hétvégék a hedonizmusról szólnak. Volt egy nagyon vicces epizód is. Ezen annyira kellett nevetnünk, hogy gyorsan fel is álltunk és elhagytuk az éttermet, mielőtt kirobban belőlünk a visítva röhögés. Egy régebbi posztomban már megemlékeztem Pameláról, a felszolgálók gyöngyéről. Tavaly óta a hosszú szőke copfját hosszú feketére cserélte. Valamelyest fejlődött is, mert nem felejtette el kihozni a megrendelt limonádénkat. Ugyanakkor a rengeteg vendég őt is megkavarta. Szerencsére mi már a vacsora végén jártunk, mikor csórikám megállt majdnem az asztalunknál, italokkal telerakott tálcával és látszott rajta, totál elvesztette a fonalat. Állt ott kétségbeesetten, nézett körbe-körbe a teremben, hogy ugyanvajon ki rendelte ezeket. Közben mozgott a szája, valamit motyogott magában. Szegénykém teljesen olyan volt, mint az amcsi vígjátékok. Nem akartuk megbánatni, hogy az orra előtt pukkadozunk a nevetéstől, ezért viharos sebességel távoztunk a vacsoraasztaltól. Mindenesetre este még néhányszor eszünkbe jutott és könnyesre nevettük magunkat.
A másik nagy kedvencem ebben a szállodában, a kétszemélyes zuhanykabin. Egyrészt tök kényelmesen lehet benne zuhanyozni, tutira nem vered le közben a könyököd, térded és semmit nem fejelsz meg, mint vak bálna a tankerhajót, ahogy ez általában szokásom. Másrészt, mivel kétszemélyes, eszembe jutott néhány dolog.... ;)
Ennek a hétvégének egy reklámszöveggel tudnám megadni a szinopszisát:
"Ahogy a masszőr az erős, meleg tenyerével elsimitja a testedben az izomgörcsöket, feltöri a bebetonozódott izomkötegeidet, az megfizethetetlen. Minden másra ott a MasterCard."
Hát így történt, hogy a csütörtöki extrán nyamvadt macskából vasárnap estére ismét királylány lett. Előfordulhat, hogy egy varázspálcával ez hangyányit gyorsabban ment volna, de a varázslatoknak mindig meg kell fizetni az árát. Így biztosabb a hatás :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése