Magamról

Saját fotó
Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam... (A szerző fotóját Kocsis Dóra készítette http://dorcphoto.blogspot.hu/ http://​www.facebook.com/​PhotosByDorc )

2013. október 3., csütörtök

Paradicsom a hajban

Felvettem egy rossz szokást. Esténként a vacsorámat a delejízió bámulása közben költöm el. Nagyjából ennyi idő elég is szokott lenni a rosszabbnál pocsékabb műsorokból, ritka alkalom, mikor belefutok egy-egy jó filmbe. Az elmúlt hetekben kicsit sok volt az agykapacitásomat érintő kihívás, így estére általában butára fáradtam. Ez okozhatta valamelyik este, hogy a vacsora után maradt tálcát és a felszeletelt paradicsomból kifolydogáló maradékokat tartalmazó tányért valamilyen oknál fogva a kisasztalról áthelyeztem a kanapéra majd észrevétlenül elaludtam. Éjjel pedig arra ébredtem, hogy baromira fáj az arcom. Nem csoda, hiszen meglehetősen nyomta a tálca és a tányér széle. Nem nagyon értettem, hogy mi történt. Mindenesetre összeszedtem a cuccost és kivezettem a konyhába. Ezek után úgy gondoltam, talán az ágyikómban folytatom az alvást, de előtte még az obligát fürdőszoba látogatás, ahol is megrökönyödve vettem észre, hogy paradicsom-pakolást alkalmaztam szundi közben, mivel helyenként cukin beletapasztódott a tányérról a paradicsom maradék lötyije a hajamba. Remek volt még hajat is mosni félkómásan, amitől persze fel is ébredtem. A hajamra semmilyen hatást nem gyakorolt ez a pakolás, így nem tudom ajánlani semmilyen hajproblémára :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése