Magamról

Saját fotó
Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam... (A szerző fotóját Kocsis Dóra készítette http://dorcphoto.blogspot.hu/ http://​www.facebook.com/​PhotosByDorc )

2013. október 16., szerda

Lány, ha szabadnapos...

...hihetetlen, mikre van ideje. Ecsetet ragad, ismeretséget köt, ragaszt, mintáz, beragad a konyhába.
Haladjunk szépen sorjában. Nemrégiben Bencefőnök felszólítására szabadságnapjaim koptatásába kezdtem és otthon töltöttem két napot. Első nap délelőttjét lelki feltöltődéssel töltöttem, majd délután új ismeretséget kötöttem. Igen erős jószágot szelidítettem a kezemhez. Jó barátságba kerültünk a dekopírfűrésszel (vagy mivel). Ennek eredményeképpen született egy új polc az egyik szekrényembe. Rettentő büszke voltam magamra, ugyanis a polc széle csak helyenként hajaz ökörhugyozásra, többnyire szép egyenes. Innentől kezdve reszkessen a világ! Gondolkodás nélkül fogok kisebb tereptárgyak létrehozásába és bízom benne, hogy a továbbiakban sem szenvedek visszafordíthatatlan végtagsérülést :D Olyannyira belelendültem a dolgokba, hogy ezután még ecsetet ragadtam és a következő mintát festettem a falra:

Na jó, nem magamtól vagyok ennyire kézügyes, sablont használtam a felpasszintáshoz, de a színek kikutyulása és a túlfolyások korrigálása abszolút az én tehetségemet bizonyítja :D (vigyáznom kell ezzel a beteges szerénységgel.... ;) Ezt már azóta terveztem, hogy az augusztusi szabadságom alatt is ecsetre/hengerre kaptam és a nappalit pitypangsárgára festettem. A végső lendületet Béka barátom gyerekszoba-pingálása adta, ami egész egyszerűen gyönyörű lett. Egyeztettük a festék milyenségét és innen már nem sok választott el a kivitelezéstől. Persze, száradás után a nagy részét gondosan eltakartam egy télire betelepített bougenvillea-val :D

Másnap pedig egy régen megkezdett szépítést folytattam. Találtam újabb, fűszernövényeket ábrázoló szalvétákat nemrégiben, így a fűszertartóim sorát díszítettem tovább. Most már gyönyörűséges üvegben várakozik a polcon a petrezselyem, a bazsalikom, a majoranna, a kakukkfű, a rozmaring, az oregano, a sidling, a babérlevél. A többieknek még várniuk kell a sorukra, amíg újabb szalvétákat nem találok, vagy máshogy szerzek képet róluk.

Egy kupakját vesztett, hasas lekváros üvegből újabb mécsestartó készült a kuckós hangulat fokozására a nappaliban.

Mindeközben a konyhában is varázsoltam. A télire eltett padlizsánkrémek szaporodtak meg.

A számomra is meglepő hatékonyságom olyannyira megörvendeztetett, hogy ismét - immár Bencefőnök noszogatása nélkül - újabb két napot töltök otthon és remélem megint megszáll majd az ihlet :)

2 megjegyzés:

  1. Ügyi vagy! Egy kérdésem akadna azért... Mi a fene az a bougenvillea?

    VálaszTörlés
  2. köszi :) - egy növény :) dohányzás közben láthattad az előtérben, a földön állt az asztal mellett :D

    VálaszTörlés