Magamról

Saját fotó
Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam... (A szerző fotóját Kocsis Dóra készítette http://dorcphoto.blogspot.hu/ http://​www.facebook.com/​PhotosByDorc )

2012. november 28., szerda

Goa'uld

Tegnap reggel úgy ébredtem, hogy rajtam van a dögvész. Fájt a torkom, kb. a bokám magasságából jött a hangom, ami ráadásul még rekedt is volt, mint atom. Kimásztam az ágyból, első teendőként elindultam a konyhába enni adni a rettentően türelmetlen Szásának. Kipakoltam a tálba a kaját és elindultam az étkező-pontja felé, közben szóltam neki, hogy tálalva, idefáradhat reggelizni. Eközben ő már a TGV sebességével száguldott felém, de hangomat hallvan 0 másodperc alatt lassult 100-ról 0-ra, letottyant a kis fenekére és Csizmás Pandúr szemekkel, irtó hökkent ábrázattal bámult rám, miszerint: "Bakker! Ebbe éjjel beköltözött egy goa'uld és tutira az beszél belőle!" Nem is jött a közelembe egész reggel, pedig az esetet követően 5 percig vinnyogva röhögtem, bár azt is furcsa hangon :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése